tisdag 25 oktober 2011

Summering

Jag kommer inte på nåt särskilt att skriva om men vill ändå skriva så jag kör väl en summering av dagen. V ville att jag skulle ta kort på henne förut, så då gjorde jag det. O var sur för att vi aldrig äter tårta på mors dag. Detta kunde jag inte svara på om det stämmer, men om det gör det, borde det väl vara jag, mamman, som är sur över det? Min hubbie kom precis hem med bilen, både han och bilen verkar ha klarat sig undan skumraskaffärer så det är ju skönt! Dock tycker han visst att det är som att köra en gammal traktor, det var väl det enda negativa där. Annars då? Jo, det går springmask och löss på jobbet, vad går det på era jobb?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, han har alltid bra anledningar till att vara sur. Som den gången han blev upprörd över att han var smutsig på julafton!

Celine sa...

Haha, det kommer jag inte ihåg!

Anonym sa...

Det tycks gå en konstig magåkomma på mitt jobb. Synd att man inte visste det tidigare för då hade man inte åkt in till SÖS och suttit där hela söndagen.

Men om jag eller barnet får löss så dööör jag!

Celine sa...

Det låter inget vidare att sitta på sjukhus på sin lediga dag, hoppas det gick bra!