onsdag 19 oktober 2011

Fult eller snyggt

Ibland står jag där och vacklar, jag vet inte om jag gillar eller ogillar. Nu när jag har rensat ut mycket så har jag ju hamnat där många gånger. Den här väskan till exempel, jag använder den inte, men jag kan ändå inte göra mig av med den. Jag köpte den på Kiliwatch/vintagesektionen i Paris för ganska många år sen, och jag har alltid tyckt att den varit fulsnygg på nåt vis. Så jag la ner den i en flyttkartong i helgen, jag kanske aldrig kommer kunna slänga den. Fast jag gör ju mig av med så mycket så det gör väl inget egentligen. Och om jag ändå får samlarpanik så slänger jag ner den i barnens utklädningslåda, som med mycket annat, för där kommer den garanterat att uppskattas!

5 kommentarer:

Katja sa...

Åh, den här påminner mig om en väska mamma hade på 90-talet då det var poppis med skinnbitar så! Tycker också den är fulsnygg men mest rätt snygg :)

Anonym sa...

Jag gillar den!
Tycker du ska börja använda!

Celine sa...

Ja, jag gillar ju 90-tal så vi får se om jag tar steget snart!

Anonym sa...

Hej! Åsa från ditt nuvarande(?) jobb :-) Tråkigt att du ska sluta! Kollar in på din blogg ibland, du hittar så himla mkt fin inredning!
Har tänkt fråga dig...men vi ses ju aldrig på jobbet...om ditt recept på biffstroganoff du skrev om för flera veckor sen. Har aldrig lyckats hitta ett bra recept på den rätten... Hoppas du kryar på dig snart! Kram

Celine sa...

Hej Åsa! Nej, vi går om varandra i vab-träsket :), och nu är jag sjuk. Men jag kommer på måndag och jobbar några veckor innan jag slutar. Jag har ett grymt recept, lägger upp det snart!
Kram