måndag 17 oktober 2011

Shabby chic


Häromdagen låg jag och slökollade i Allt i hemmet. Jag gillar den inte mer än måttligt. Det som är bra är att den är osnobbig, det dåliga är att den till stor del bara består av den lantliga stilen. Därför var det så komiskt när de i detta nummer gjort ett reportage om att shabby chic är helt dött. Och sen innehåller tidningen bara den stilen ändå. Mycket märkligt. Jag blir nästan lite illamående av allt det där lantliga och industriella nu för tiden, vågen har varit för stor och långvarig, de flesta borde väl känna sig ganska mätta vid det här laget? Vi får väl se om Allt i hemmet någonsin kommer att tycka att shabby chic är helt ute, och verkligen mena det...

2 kommentarer:

Jonna sa...

Hej hej syster!

Jag ska med blogga nu! :)

Jonna sa...

jaha..jag trodde att adressen skulle hänga på där men icke. Adressen är www.tusennalar.blogspot.com