lördag 29 oktober 2011

Idag blir det bra!


Idag blir det härligt tror jag! Jag har bara sovit två timmar, men jag tror att jag fixar det ändå. Vi har inte några planer idag och det älskar jag. Förr kunde vi boka in alla helger i månader framåt, det slutade jag med för flera år sen. Men det är så jäkla trist när man vill spontanumgås med folk, men nästan ingen kan förrän november 2012. Kan inte alla bara sluta planera så jäkla mycket, så kommer vi att få mycket roligare tillsammans! De roligaste tillfällena har väl ändå varit när man bara ramlat in i nåt eller någon och sen har man tagit det från där? Jo, men det kör vi på nu hörni!

Just det, vill ni höra om igår, förutom om det där med att Lena är så snygg? Vi drack lite vin i Sturegallerian, där var det ganska tomt och bra musik så det passade oss fint just då. Sen vinkade vi av min schlagernördskompis och åkte till Götgatsbacken en sväng, Annsi och jag. Där mötte vi upp ett gäng, därefter lyckades vi inte göra mycket mer än att åka taxi hit och dit, träffa på ytterligare folk och avsluta med hamburgare. Ändå var jag inte hemma förrän klockan fyra. Var tog kvällen vägen?

5 kommentarer:

Therese sa...

Känner mig något träffad!!!!! ;);)
kan det vara riktat till en sådan familj som Cucarano-vardam kanske! Blivit lite bättre ju, men måste bli änu mer soft på helgerna. Sista månaden har varit fokus la familia. Behövligt! men snart så finns det massor med tid för våra kära vänner! Pössssss...

Celine sa...

Haha, er har vi ju träffat ganska mycket ändå tycker jag :) Fast jag träffar er ju gärna ännu mer såklart! Glöm inte bort vår dejt nu, när vi ska få prata i hela meningar utan barnskrik emellan :)
Kram

Celine sa...

Haha, er har vi ju träffat ganska mycket ändå tycker jag :) Fast jag träffar er ju gärna ännu mer såklart! Glöm inte bort vår dejt nu, när vi ska få prata i hela meningar utan barnskrik emellan :)
Kram

AC sa...

Hörrudu! Jag tycker ni är betydligt mer uppbokade än vi är. Så återkom när ni är på vår nivå! ; )

Celine sa...

Hehe, det tror jag inte. Vi är verkligen sjukt slappa.