söndag 23 oktober 2011

Lite gjort ändå

Vi fick lite uträttat idag, även om det inte verkade så hoppfullt där ett tag. Vi började med att åka iväg på lunch, som tyvärr var jäkligt äcklig. Jag brukar alltid ta samma maträtt, men eftersom min snubbe tog nåt annat var jag tvungen att ta samma som han. Jag gör ofta så, annars brukar jag bara bli avundsjuk på den andres mat. Dumt, för nu hade jag verkligen inte blivit avundsjuk... Men det såg ju ganska fint ut på tallriken i alla fall. Sen tyckte jag att vi skulle hälsa på min gulliga kompis Therese som är butikschef på Vero Moda. Jag brukar alltid vilja göra det för då kan man också råka köpa en eller flera grejer. Idag råkade jag bland annat köpa en schysst fejkskinnkjol, vet inte om den syns jättebra på bilden... Sen hittade jag fina strumpisar på Åhléns, snyggt med lila och senapsgult! Sen då... Ja just det, vi köpte ju en bil också. Förjäkla tråkigt att köpa ner sig så mycket, men nu ska vi fokusera på annat ett tag. Det första jag gjorde var att sätta på stereon, när jag provsatt bilen. Då infriade jag tydligen bilhandlarens fördomar om manligt och kvinnligt, för alla tjejer kollar stereon först sa han. Han var i alla fall en hyvens farbror och affären gick helt okej. Nu är det dags för den där lasagnen, den får kompensera för den undermåliga lunchen! Slänger upp ett gäng bilder från dagen, varsågoda.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju gott ut iaf!
Vad blev det för kärra?

Celine sa...

Åh, en tråkig Ford Focus med standardutrustning. Från 2007 i alla fall, så inte helt oduglig. Ville ha en Volvo för samma pris men den skulle dra så mycket soppa. Jaja, nu räknar jag de sista dagarna med vår fina bil!

Moa sa...

Vad snygg du är! <3

Celine sa...

Tack Moa <3 Ska genast kolla in din grymma blogg, det har jag glömt de senaste dagarna!