lördag 29 oktober 2011

Fortfarande pigg!


Tänk att det blev en sån där rolig och spontan eftermiddag som jag skrev att vi borde bli bättre på. Vi fick fikabesök som också blev middagsbesök. Skönt slappt också, jag har gått omkring i mysbyxor hela dagen. Barnen har inte varit lika sega som jag dock, de har röjt som den värsta flock av vildhundar, men nu kanske de somnar gott i alla fall. 

Har jag förresten berättat om min fantastiska köttfärssås? Jag känner att jag skulle kunna äta den nästan varje dag faktiskt. Jag kanske slänger upp ingredienserna här snart. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för spontanmiddagen! Det var väldigt trevligt och extremt gott! Det var kul att se barnen ha så roligt också! Släng upp ingredienserna pronto är du snäll! Puss!

Celine sa...

Tack själva! Hoppas du hade det bra på resan! Snart kommer receptet :)