lördag 22 oktober 2011

Jag och pensionärerna

Idag i bilen skulle jag pumpa min nya partyfavorit, Welcome to St. Tropez. Den här typen av musik kan verkligen vara användbar som stämningshöjare i bilen, på gymmet eller när det pågår nån slags festlighet. Jaja, ibland även en helt vanlig dag i köket också då. Som sagt, jag är inte mycket för det här med prestige och absolut inte när det gäller musik. Men när jag förut försökte få med min familj på lördagsfeeling gick det väl inte jättebra faktiskt. Min man rynkade på näsan och tyckte att jag var pinsam och O skrek från baksätet att han fick ont i öronen, och så avslutade han med klassikern "Vad är det här för oljud?" Haha, jag får se det positivt, med min familj omkring mig känner jag mig ung som en tonåring!


OBS: Jag stödjer varken sexism, vaskning eller att göra farliga volter i vattnet.

Inga kommentarer: