fredag 21 oktober 2011

Pigg och glad

Idag när jag vaknade kände jag att nu är jag tillbaka! Jag har sovit ut och det är så grymt skönt. Tror ni att jag har tagit mina sömnpiller förresten? Nej, men precis, de ligger där i skåpet som jag förutspådde att de skulle få göra. Jag tog en tablett förra veckan och det kändes som den hade effekt i flera dagar. Jag som knappt tar en halv Ipren i vanliga fall är nog ganska känslig mot medicin verkar det som. Ja, vi får väl se hur det blir med den där saken, idag är jag i alla fall pigg igen och det är fredag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske borde bära in tunga skåp varje dag! Börja knäcka extra som "flyttgumma"?

Celine sa...

Ja, fast tyvärr knäckte det min rygg lite grann. Dessutom gjorde det tunga lyftet att jag fick foglossning, trots att jag inte är gravid, haha.

Anonym sa...

Hahaha!
Sjukt!
Då är flyttare inget alternativ då, du som är inne på att byta karriär.