söndag 9 oktober 2011

En liten bula

Jag ligger här under filten och kollar på SATC. Jag tycker väldigt synd om mig själv och tröstäter godis i soffan. Jag har nämligen slagit i mitt lilla huvud och fått en bula och sprängande huvudvärk. Jag skickades ut på ett uppdrag av min snubbe. Det gick ut på att jag skulle leta upp hans yogamatta i någon av alla våra små kattvindar. Ja, alltså han är ingen stor yogamästare eller så, han fick den där mattan när tidningen Topphälsa hade nåt event. Hur som helst, där inne i trånga garderoben smällde jag i en klädstång så hårt att jag nu måste ligga här raklång framför tv:n hela kvällen. Det blir inte bättre än så här ikväll, så godnatt på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

Ja, nu går det finfint att kommentera igen!

Celine sa...

Härligt! Du är min trognaste kommentator!