tisdag 8 november 2011

Utlottning: Romantisk middag


Jag kom precis på en bra idé! Jag läste om någon som hade skrivit på Facebook om att den som fixade ett jobb till henne skulle få ett pris av något slag. Så då tänkte jag göra samma sak, fast här i bloggen såklart. Jag har precis avslutat mitt lärarjobb och börjat på mitt mellanjobb-jobb och det känns väldigt skönt. Jag trivs och det är verkligen helt okej. Men jag börjar tröttna på att plöja igenom tråkiga jobbannonser om kvällarna, för att på var femte sida hitta möjligtvis ett jobb som är intressant. Dessutom tror jag att man har bäst chans till lyckad matchning när man lyckas få napp via kontakt, därför provar vi det här hörni! Så den som kan ge mig ett bra tips som leder till ett jobb får gå på romantisk middag med mig. Ja, alltså inte romantisk på riktigt, det skulle inte min man gilla. Men det låter ju glassigare än en vanlig middag, så vi kallar det så. Ja, då var det bara att köra då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt! Synd att jag inte har några tips. Om jag får några så vet jag vart jag ska lämna dem.