tisdag 15 november 2011

Tonårskaos/middag

Efter jobbet kom jag på att jag var tvungen att växla till mig lite dollars och göra ett ärende på Zara barn. Så jag tog med mig hela härliga familjen till forum Nacka, där vi även passade på att inta vår sista middag ihop på en vecka. Det vi inte visste var att det var Idol-jippo där idag. Först var det ganska lugnt och barnen tyckte att det var grymt spännande. Men efter ett tag byttes lugnet ut mot hjärtskärande skrik från tonårstjejerna i lokalen. Oj, oj, V höll för öronen och hamnade i chock och jag blev plötsligt sjuk igen så vi kastade oss in i bilen. André var tydligen orsaken till all galenskap, han verkar vara årets flickfavorit. Hur som helst så mår jag bra igen nu när vi sitter i mörkret på väg hem, och V verkar inte fått några betydliga men hon heller. Nu ska jag hem och packa det sista och lägga mig tidigt. Imorgon åker vi till Arlanda direkt efter jobbet, sen ska jag bo på ett flygplan i två dagar typ.

(I skrivande stund skriker kottarna och bråkar för fullt i baksätet. Jag säger att vi släpper av dem så de får flytta in på Ica istället för att följa med oss hem. Då svarade O blixtsnabbt: Då får vi äta hur mycket godis vi vill. Bra där.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaa.. jag trodde han åkte ut i fredags!?

Celine sa...

Ja, men det var flera som åkt ut, Olle och Linni och vad de nu heter sjöng också :)