fredag 25 november 2011

Mig själv

Nu har jag sovit många timmar och känner igen mig själv igen. För att hålla mig vaken igår kväll packade jag flyttkartonger, så fort jag satte mig i soffan så somnade jag. Men det var ju en ganska bra aktivitet eftersom vi flyttar om bara två veckor nu! Längtar som satan! Nu står det kartonger här överallt och det känns allmänt smutsigt hur mycket man än försöker städa.
Stackars V har varit sjuk hela veckan som jag varit borta, så idag blir det min tur att ta hand om henne. O vill också vara hemma, han har ont i halsen. Men mest tror jag att han har saknat mig, även om han inte vill erkänna det riktigt. Tänk att tonåren kan komma så tidigt, han är ju knappt sex år! Igår när vi bara satt och chillade på köksgolvet med barnen så sa jag till min hubbie att han borde brottas lite med sin son. Det har jag nämligen läst någonstans, att gossebarn behöver brottas med sina pappor. Så som den goda fadersfigur han är inledde han brottningsmatchen. Det är skönt att vara hemma med alla mina sötnosar igen!

Inga kommentarer: