söndag 13 november 2011

Rapport: igår idag

Igår bjöd jag min söta vän Hanna på försenad födelsedagsmiddag på Söder. Sen fortsatte vi vår kväll i krokarna och mötte upp hennes bror på Pet sound. Servitrisen berättade att de ville förmedla nåt subtilt i restaurangdelen. Det där förstod vi inte riktigt, musiken var ju så hög att det enda subtila med vårt besök var väl den där konstiga förrätten som Hannas bror fick in. Efter ett roligt mellanstopp begav vi oss till Slakthuset, där stod vi ut en halvtimma innan vi satte oss i taxi hem. Som det ofta är var det ju som roligast innan. Det verkar man aldrig kunna lära sig riktigt.

Idag på fars dag fixade jag extra bra frulle, i år har jag lyckats glömma denna högtid lite, bättring på det! Senare idag åker vi och plockar upp O i Linköping, sen är den här dagen slut också. Där var rapporten!

Hanna var nöjd med den turkiska maten och vinet
Subtilt
Tips på fin installation: Häng upp olika ljuslampetter på en vägg, denna fina finns hemma hos Hannas bror
V var lika nöjd som pappan över min frukostöverraskning

Inga kommentarer: