söndag 20 november 2011

Semester

Jag har det himlans bra här i Singapore. Igår inledde vi dagen på gymmet, följde upp med simtur i poolen, lunch på stan, shopping och pedikyr. Kvällen spenderades på mexikansk restaurang och två barer där den ena bjöd på slående utsikt och den andra på skön stämning. Möjligt att fler bilder dyker upp sen från vår lilla utekväll. Så skulle jag kunna tänka mig att leva på heltid, jo men faktiskt.


Fina lilla familjen!

Julstämningen är total här 

Ja, vintervarma jeans behövs här i 30-gradiga värmen

På väg mot lördagskväll


Helt okej utsikt från baren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt det låter! Gillar det röda linnet!

Här hemma skulle ett par vinterbyxor sitta fint nu kan jag säga.

Celine sa...

Ja, usch vill inte tänka på det där kalla vädret! Men snart är jag hemma i kylan igen, bara att bita ihop :)