lördag 12 november 2011

På't igen

Alltså jag är inte så där smal, måste vara ljuset.

Sen jag köpte min maskin har jag bara använt den en gång, jag har ju varit förkyld i en halv evighet. Men igår var jag hos läkaren och efter ett stick i fingret blev jag friskförklarad, dock ska jag tydligen ha hosta i tre veckor sa hon allvarligt.

Så idag kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att köra. Jag har en knasig idé om att det inte får gå mer än två veckor mellan mina träningspass. Jag läste nån gång för 20 år sen att om det går mer än två veckor utan träning bryts musklerna ner. Jag väljer att tro på det även 20 år senare, och försöker alltså undvika nedbrytningen av det jag kämpat för att bygga upp. Och nu efteråt känns det härligt, hoppas bara jag inte får sota för det här imorgon. (Undrar ni vad det är som hänger där fram på styret så är det en hemmagjord Iphonehållare.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, samma här. Har varit förkyld jättelänge. Men imorgon får det räcka, då är det jag som går och tränar.