onsdag 2 november 2011

Hemmadag

Idag är det dubbelvab här, plus att jag själv vaknade förkyld och hade tappat rösten. Det blir en spännande dag, jag är helt slut och kallsvettig redan och då har jag bara bytt en blöja och städat efter frukosten. Hoppas verkligen att vi alla blir pigga igen till helgen i alla fall.

Igår la jag upp en profil på några rekryteringssidor, jag tänkte att det kan vara bra nu när jag funderar på att byta bransch. Jag tog en snabb bild också, hoppas jag ser trevlig och anställningsbar ut. Ja hörni, vi får se var jag hamnar till slut, vem vet, jag kanske kommer fram till att jag inte alls ska byta bransch. Men jag hoppas ändå det just nu, jag blir så inspirerad när jag hör om människor som bara byter och hittar rätt mitt i livet. Jag vill inte bli en sån som tittar tillbaka och ångrar att jag inte vågade och satsade på riktigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser lite lurig ut på ögonen!

Celine sa...

Oj, hoppas arbetgivare gillar det då!

Anonym sa...

Hehehe, det tror jag säkert!