fredag 18 november 2011

Inte enligt plan men bra ändå

Igår eller när det nu blir (snurrig av tidsskillnaden) skulle jag byta plan i Munchen men vi blev så sena att alla resenärer missade sina fortsatta flygningar. Så det blev hotellnatt i Tyskland och avresa till Singapore 16 timmar senare. Hur som helst så är jag framme nu och det är grymt skönt! Det verkar himlans härligt här och trots maximal sömnbrist har jag redan lyckats shoppa en hel del. Får chilla lite med det nu (nån dag i alla fall) så att inte min plånbok drabbas av djup depression. Just nu har vi hemmaspa med mysbyxor och ansiktsmask. Eller Kristin är det som har den vita ansiktsmasken, jag är bara så jetlaggad att det ser ut som jag har en också.

K och jag tänkte ha en hälsosam vecka och inledde med detta. Oklart hur vi tänkte.

Sköna ringar från Top shop och Forever 21.

Det mesta från Top shop.

K med familj bor jägarns nice. Takterrass, ja tack. 

Zombies på spa. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt med strul, men härligt att du kommit fram!

Celine sa...

Ja, det löste sig bra ändå!