onsdag 7 december 2011

Utslagen

Här ligger jag alldeles färdig, som ni ser. Jag har flyttpackat mig till total trötthet. Men nu tänker jag nog inte tvinga mig till att jobba mer ikväll, jag ska försöka lägga mig i tid istället så att jag orkar med den stora dagen imorgon.

Förresten är det en stor dag idag också! Jag har tackat ja till en spännande och rolig tjänst. Det blev som jag spådde lite i hemlighet, jag ska inte alls lämna min bransch. Jag hade en svacka för att jag var i en situation där jag inte trivdes, nu har jag hittat tillbaka till mitt stora engagemang för lärande och utveckling. Sen blev det som så att min tillfälliga chef på mitt tillfälliga jobb kom med ett roligt förslag, och efter lite betänketid har jag alltså bestämt mig för att köra på det idag. Det känns grymt skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad spännande! Du måste berätta!

Celine sa...

ja, det blir spännande tror jag! Jag ska arbeta som utvecklingspedagog på deltid, utöver det vanliga arbetet i barngrupp, tror det passar mig mycket bra! Sen gillar jag verkligen mina nya kollegor, så det blir både stimulerande och roligt!