måndag 19 december 2011

Morgon, middag, kväll

Idag har det varit jobb, hämta/lämna barn och middagsbesök. Det har rullat på rätt bra och nu är jag ganska färdig med den här dagen. Vi skrämde nog våra besökare, våra barn skrek och sprang runt så mycket att den lilla bebisen började gråta och mamman och pappan blev bleka. Stackars dem, när man har en bebis kan man ju inte riktigt tro att den lilla gullungen ska hamna i trotsålder och bli mer eller mindre bångstyrig. Nu ligger våra vildar i sina sängar i alla fall, och jag ska försöka bestämma mig för om jag orkar jobba lite eller om jag ska köra raka spåret in i duschen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var trevligt men lite kort. Jättefin är den nya lägenheten.
Tack för god middag!
Kram

Celine sa...

Ja, det blir ju lite så på vardagar, men hellre det än att inte hinna ses alls! Tack för det fina armbandet! Kram