onsdag 14 december 2011

Bättre dag

Idag har allt varit mycket enklare. Bra jobbdag, härlig hämtning av glada barn (ja, faktiskt!) och vi var dessutom hemma innan klockan fyra. Jag är förvisso förkyld, men det gör inte så mycket nu när allt annat varit så bra.

När jag är på jobbet kan jag komma på allt möjligt som jag vill hinna göra när jag kommer hem på eftermiddagen. Jag känner mig oftast kreativ och peppad. Sen när vi väl är hemma, då blir det sällan som jag gör allt det där härliga eller nyttiga som jag tänkt. Det händer alltid saker och så blir jag för trött. Men idag ska jag verkligen försöka få upp de där krokarna i hallen! Fast sen får det nog räcka...

2 kommentarer:

Jonna sa...

Hej syster!

Kan du inte lägga upp mer bilder från nya lägenheten?? Är så nyfiken!xx

Celine sa...

Det är bara så mörkt överallt, jag försöker fota mer i helgen när vi är hemma i dagsljus!