onsdag 28 december 2011

Onsdag

Glasstopp
Grymt snygg klänning till V
Idag följde V med mig till jobbet. Jag har lagt i min högsta växel och jobbar som tusan. I min bransch är det bäst att jobba undan medan många barn är hemma på jullov. Därför är jag nu helt matt efter två dagar, jag ska nog lugna ner mig resten av lovtiden, så jag inte blir odräglig eller så.

Vi avslutade dagen med att åka till Forum Nacka. Jag köpte på mig massor av Zara barn i vanlig ordning. Jag är grymt nöjd som vanligt också. Tyvärr har V redan pillat bort två knappar på en kofta och sitter nu och skriker att jag måste laga. Men det måste jag inte alls tänker jag. Jag måste däremot börja med middagen. Det blir nog pasta precis som det varit resten av veckan. Efter jul lider jag av avancerad pastabrist nämligen.

Inga kommentarer: