fredag 16 december 2011

Barnrum än så länge


Jag trotsade nyss soffläget och tog mig upp för att fota V's rum. Det är inte helt klart: Rullgardin ska upp, stringhylla med knallgula gavlar ska upp (ska sprayas i helgen), och dockskåpet ska inredas. 

Jag älskar dockskåp, när jag var i Singapore köpte jag en djurfamilj (Sylvanian families) och möbler, som ska få flytta in på julafton. Kommer ni ihåg de där familjerna? Jag hade glömt bort dem och blev bara tvungen att köpa med mig hem. Vi får se om mina kids diggar dem också. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt! Älskar lampan.

Celine sa...

Näckroslampan ja, den snodde jag med från mamma :) Sen hade jag bara en röd glödlampa hemma och tog den så länge, men det blev jättebra.

Anonym sa...

Vi vill ha fler bilder på lägenheten!!!

Celine sa...

Det kommer imorgon :)