fredag 30 mars 2012

Vad händer?

Det här har hänt idag:

Jag lämnade barnen på förskolan efter att ha sovit i åtta timmar!

Jag hade möte på jobbet, inte det mest effektiva, men ändå.

Jag läste Snövit med sådan inlevelse att jag nästan blev rädd för den elaka drottningen på riktigt.

Jag klädde ut mig i en "fin" klänning från utklädningslådan och har aldrig fått så många komplimanger någonsin på jobbet. Det började sen klia misstänkt mycket, hoppas jag inte fått löss.

Jag åkte och hämtade barnen som var gråa av lera, slängde in alla kläder i maskinen och barnen i duschen.

Här kommer sen ett svart hål, men tydligen fixade jag middag, åt med alla, fixade efter middagen och tränade på crosstrainern.

Nu har jag fräschat till mig och kollar på dansprogrammet med ett halvöppet öga.

Ja, detta är precis vad som hänt och händer. Hoppas ni har en bra fredag!

Inga kommentarer: