torsdag 25 augusti 2011

Okej, True talent

Kollar lite på det här. Det är helt okej att ha på i bakgrunden, men jag orkar inte riktigt engagera mig känner jag. Men jag är ju en sucker för happy endings, så jag får gåshud så fort de där grejerna snurrar på sig. Det jag dock tänker mest på är att en stor del av programidén är att man ska fokusera på rösten och inte hur människorna ser ut. Därför tycker jag att det är lite kul att speakerrösten ungefär varannan minut påtalar att man inte vet hur personen ser ut som har valts ut. Och så får man höra hur till exempel Tommy Körberg säger -Ja, jag vet ju inte hur han ser ut, men jag tänker mig blond och smal. Ja, så där håller de på under programmets gång, så att det blir komiskt till slut. Vi skulle ju inte foka på ytan nu, var det inte så? Men det är väl precis det de gör?


Inga kommentarer: