tisdag 9 augusti 2011

Burret går i arv?

Lilla V har goda möjligheter att få samma burr som mig, det kan man ju tydligt se här. Även när pannluggen bara bestod av några fjun på henne hade hon en liten söt rishög på bakhuvudet.

När jag var tolv och satt på min kompis säng och väntade på att hon skulle äta middag (sjukt att man gjorde så på den tiden, klart att alla ungar ska få käk, eller?) kom hennes pappa förbi hennes rum. Han kisade och sa till mig -Man ser ju inte dig för allt hår! Jag misstänker att det är en bidragande orsak till att plattången är en av mina bästa vänner sedan lång tid tillbaka.

1 kommentar:

Annika sa...

Lustigt, bara härom dagen tänkte jag på det där med att man inte fick äta hos kompisar. Så kommer jag nog aldrig bli. Hos mig fick kompisarna alltid mat så jag kommer nog göra likadant gentemot Siris kompisar.