tisdag 30 augusti 2011

Dålig stil!

Jag har ju bloggat oförlåtligt lite idag, men jag jobbar både på jobbet och hemma. Och snart måste jag gå och lägga mig för att ladda inför 13 timmars arbetsdag imorgon, puh. I eftermiddags fick jag dessutom reda på att jag får hålla i en liten presentation inom ett ganska omfattande område imorgon, så jag får nog ta med mig jobbet till sängen också.

Men som plåster på såren ska jag göra en moodboard i bloggformat för hur jag vill att det ska se ut i vår nya lägenhet! Vilken bra idé, så får det bli! Men det kommer imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt med mycket jobb, men ser fram emot att se planen för nya stället!

(loppisen är på sön. 11-16)

Kram

Celine sa...

Så bra, på söndag kan vi nog! På tal om jobbigt, så har jag probem med tele2 och nätet så jag kan inte ha något bildregn förrän ikväll! Typiskt.