lördag 27 augusti 2011

Förberedelse

Vi är på gång här hemma. Åker till Linköping om ett tag, klockan fyra börjar bröllopet. Det är min barndomsbästis som gifter sig, hon får tydligen perfekt väder på sin stora dag!

 Igår började vi titta på Game of Thrones. Min snubbe undrade då om man verkligen kan uppfostra en varg som en hund, eller om den har för mycket vilda instinkter. - Jo men det kan man ju. Titta på den där vita tigern på Bolibompa som växer upp med hundar. Eller Mowgli, han tror ju han är en varg, funderade jag vidare. Min man tyckte verkligen att det var bra att jag byggde min tes på verkliga händelser.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe.. det går att uppfostra en varg nästan som en hund. Men en varg har alltid kvar många av sina vilda instinkter. Indianer har ofta vargar som husdjur då de anses skydda människans själ om natten.

Celine sa...

Jag ska hälsa min man det, så slipper vi fundera mer :)