torsdag 23 februari 2012

Tillbaka till rötterna

Idag var en sån dag då kylskåpet ekade tomt. Jag blev tilldelad att handla efter jobbet och slapp tänka på det där med att utfodra barn för en stund.


När jag klev in genom dörren med fyllda matkassar berättade V glatt att hon ätit pasta, oliver och nötter till middag. Jag blev ganska lättad när min man sa att det inte fanns något sparat åt mig. För att få barnen att äta denna spännande kombination sa han att det var stenåldersmat. Det var ett bra trick för de åt som tokiga, med händerna och allt för att få rätt feeling. Trots detta spännande tema är jag ändå glad att kylen nu är fylld med en massa goda grejer som bara väntar på att det ska bli helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.bemz.se/sv/lifestyles/bohemian-chic/

Celine sa...

Fina stämningsbilder!