onsdag 29 februari 2012

Överraskningarnas dag

Överraskning 1:
Det är ju vår ute! Jag som har varit inne i två dagar och vabbat har missat att vintern är över! I alla fall idag, imorgon kan det ju snöa igen. Man vet aldrig med mars.

Överraskning 2:
Jag jobbade i tio timmar och hann göra nästan allt på min långa att-göra-lista. I mitt jobb hinner man aldrig annars allt man vill hinna.

Överraskning 3:
Jag tränade på crosstrainern i 25 minuter trots att jag inte trodde att jag skulle ta mig upp från soffan. Visst räknas det som träning förresten? Jo, men det gör det.

Överraskning 4:
Att jag orkade de där grejerna på punkt nummer 2 och 3. Jag var nämligen vaken mycket i natt och vakade över min sjuka unge likt en lejonhona. Eller förresten, är inte lejonhonorna ute på jakt mest hela tiden och skiter i ungarna?

Så mycket oväntade saker som kan hända på en dag. Nu ska jag jag se på Sveriges mästerkock, så överraskningarna är ju inte ens slut än!

Inga kommentarer: