fredag 27 januari 2012

Ute i parken

Jag är ingen utemänniska, därför måste jag alltid skryta lite när jag varit ute och gjort nyttigheter. Förskolan är stängd idag och då har vi passat på att gå till vår alldeles fantastiska park som finns precis i närheten. Där finns pulkabacke, flera olika lekplatser och djur att klappa på. Mellan våra små utbrott på varandra har vi haft det sjukt trevligt. Nu kan jag med gott samvete stanna inne resten av dagen, det är det bästa med att vara ute!

Chokladmustasch

Kaninerna verkade vara ganska trötta på barn

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med! Är gärna ute på sommaren. Vintertid håller jag mig inne!

Celine sa...

Ja, på sommaren är jag ute utan problem!

Anonym sa...

Varje dag när jag är ute njuter jag av att vi har så frisk luft här! Särskilt glad blir jag om solen kikar fram. Jag tycker man känner sig frisk i hela kroppen när man varit ute en stund.

P.S. Ur och skur-förskola är inget för dig alltså!? ; )

Celine sa...

Jo, det är oftast skönt när man väl tar sig ut. Det är bara det att jag avskyr klumpiga, fula kläder och skor :) Sen är ändå det bästa att få komma in efteråt... Nej, jag skulle aldrig vilja jobba i ur och skur :)