tisdag 3 april 2012

Synsk igen!


Igår var jag tvungen att leta igenom min blogg på bilder för att förbereda lite inför min flytt. Det jag slogs av var att jag ibland har väldigt dåligt minne, men kan se desto bättre in i framtiden. Jag har nämligen skrivit om samma saker flera gånger, men när jag har slängt upp bilder på kläder jag vill ha verkar hjärnan vara mer med. Sånt jag skrev att jag ville ha för lääängesen är vårens stora trender! Det kan inte bero på att jag är särskilt med på modetåget, jag läser max två modemagasin i månaden, och då bläddrar jag ganska snabbt. Det måste helt enkelt bero på att min hjärna kompenserar mitt dåliga minne med att istället vara synsk!


Jag har ju tidigare skrivit om att jag är det ibland med siffror (det kommer jag ihåg!) men jag visste inte att det också gäller trender! Så nu ska vi göra ett test: det här fina ankaret hittade jag på en bildblogg nyss, detta tror jag blir den stora trenden på tatueringar inom kort. Back to basics alltså, det gamla hederliga ankaret.

Inga kommentarer: